I miss you every second.

Igår var jag med Emma, vi träffades i slussen och sen åkte vi hem till henne. Vi drog ner till Vikingshill och fotade lite, inga bilder jag blev sådä jättenöjd med precis. Det var väldigt mörkt, och så gick vi hem. Och vi dog typ av kylan, vi hade bara converse. Och ja, det är nog inte några bra vinterskor trots allt. Men men, vi överlevde ändå.
Efter det var vi typ bara hemma hos henne och snackade och så. Jag sov där också.
Men indag har varit en väldigt seg dag, vi gick upp väldigt sent. Och gick ut på en promenad och både jag och Emma kände oss otroligt hurtiga som orkade trotsa kylan och gå ut trots gårdagens hemska kalla tådödande promenad. Och lat som jag var så tog jag inte med kameran, det var väldigt synd. Speciellt med tanke på hur himla vackert det var vid isen nere vid Velam.
Just nu sitter jag hemma, jag kom hem för någon timma sedan. Och jag vet inte riktigt vad jag sa göra, imorgon är det iallafall fotokurs. Men ja, det var väl ungefär det.
Kram.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0