För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Alla gick hem för ett tag sedan, jag har hunnit städa en aning. Jag är otroligt trött, så jag orkar inte lägga upp några bilder. Iallafall inte nu. Men jag fick Bodyshop saker, bodybutter, lipbalm, showergel och en liten osa fluffsak som man har när man badar typ, haha. Ett stativ, men de hade jag ju redan testat. Ett filter till kameran. Några random böcker och wilight-serien (som jag för övrigt ska byta.) Det var nog allt. (:

Tråktråktråk.
Såhär såg jag ut idag, eller ja. Mina ögon. Bara för att jag inte orkar lägga upp massa egobilder och känna mig som värsta tönten. (Eftersom folk har frågat förut hur jag målar mig, på den här bilden så har jag faktisk bara en mascara och lite svart kajal "inne" i ögat. Eller hur man nu säger.)


UPDATE: Jag har fått väldigt många anonyma kommentarer nu. Så snälla, försök att alltid skriva bloggadress, annars kan jag ju inte svara!



Sv, Jo, jag har bara mascara. Du är för söt. ♥

UPDATE 2: Men omg!



Sv, Men blööh. Jag är avis på dig. Du är sötmos jue, krampuss. ♥

Kommentarer
Postat av: annika

Har du bara mascara!?!? ser ju fan ut som om du har lösögonfransar.

2011-02-12 @ 22:04:22
Postat av: lovis

Alltså ooooh, om man bara hade ögonfransar som du, uhh. Avis på hög nivå, bruden! puss, du är skitsöt.

2011-02-13 @ 12:06:21
Postat av: annika

tyyyyyst du kan va sötsötsötsötsöt! DDD:<

2011-02-13 @ 16:54:32
URL: http://woscore.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

trevligt ^^ Haft en bra helg annars? :)

2011-02-13 @ 18:42:33
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: isabel

Vilken mascara använder du????!!!?!+?! :D

2011-02-19 @ 11:27:08
URL: http://magnificentet.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0