Min Finaste Emma

Jag är stolt över dig, för ditt mod.
Jag är glad över att du vågar, att du kan satsa.
Och vinna. Eller förlora.
För att du vet att det är oundvikligt.
Att du vågar ta det där avgörande steget, utan att titta tillbaka.
Bara för att du vet.

Det du går egenom nu kräver så mycket av dig.
Det är otroligt svårt för dig, det vet jag. För jag delar ditt tvivel när vi pratar med varandra.
Jag vill att du ska veta att jag alltid kommer att finnas här och stötta dig.

Jag vill att du aldrig ska tvivla på dig själv, på din styrka eller på ditt mod. För du är en underbar person.
Bara det bästa borde vara någonting för dig.
Jag är inte det bästa, långt ifrån. Men jag kan försöka.
Och jag vill att du ska veta, att du är älskad. Och att du alltid kommer att vara älskad.

Min finaste Emma.
<3

(Men ändå känns det som om vi glider isär. </3)

Kommentarer
Postat av: Emma§

åhh jag börjar nästa gråta när jag läser texten! tack alice jag älskar dig de vet du! jag vet att de känns som vi glider isär men vi får inte! de ee jättejobbigt allt de här med (you know who) och jag kommer fortsätta att kämpa för han ska ge fan i att bete sig så mot mig och mina vänner! de jobbiga ee att jag kan verkligen inte släppa hnm!!:'( de som gör mig så stark är ni! mina vänner!! tac för att ni finns!!<333333333

2010-09-26 @ 13:12:28
URL: http://emmisworld.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0