Allmänt

Hej, här sitter jag och äter gröt. Det kanske låter jättekonstigt. För jag gillar inte gröt egentligen. Men jag äter ju faktiskt äppelgröt. Tomtegröt. Julgröt. Supersmarrigmormosgröt. Hih. Min favoriiit.

Jag har precis gjort klart läxan. *Pust*
So-läxan, jag känner mig ganska trött faktist. När jag kom hem så slängde jag mig direkt på soffan och låg där och kollade på film jättelänge. Jag kanske håller på att bli sjuk... Eller så är det bara hösten som gör en så trött.
Med allt regn, färgsprakande löv och mörka morgonar. Kanske en blandning.

Nu ska jag nog iallafall snart gå och lägga mig, kanske ska titta på Tv en stund innan. Vet inte.

Puss! <3

(Glöm inte att röst på mig som veckans blogg hos Petra! )

Kommentarer
Postat av: Emma§

hej! gick du på träningen igår?<3

2010-10-20 @ 16:49:44
URL: http://emmisworld.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0