Death to the lover that you were dreaming of

Idag ska jag träffa Felle, hihihi. Det ska bli jättekul. Om två timmar ska jag dra, ska hinna äta och fixa mig lite mer innan. Ska nog ta med mig min kamera. Så det kanske blir lite bilder ikväll. Kaaanske.

Shooo - Stor, Danjah

Not afraid - Eminem

Lilla fågel blå - Staffan Hellstrand

Men nu måste jag verkligen försöka göra lite på so-läxan, jag har jättemycket att göra. Speciellt i matten, men matteboken har jag tydligen i skolan. Så jag måste göra allt när jag kommer hem från träningen på måndag. Kommmer få sitta uppe tills klockan 3 minst. Haha. Men det blir säkert bra ändå.

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN

Pusshejhallå.

Kommentarer
Postat av: HANNA

Frågestund på bloggen! Så det är bara att fråga på ;)

2010-11-27 @ 10:51:01
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0