Smoothie kärlek. <3

Heei, Idag när jag kom hem så var jag så himla sugen på någonting, jag kom på att jag hade en nästan oanvänd smoothie bok som jag köpt för ett tag sedan.
Det blev riktigt gott.

~



Ingredienserna
Till ungefär två glas, jag lyckades däremot göra det till fyra.

150 g jordgubbar, gärna färska.
Fast det funkar med frysta, så gjorde jag.

En skvätt citronsaft
3 dl kefir.
En sorts fil, jag var tvungen att googla på det. Hah.

Vaniljsocker.

~

Skölj och torka av jordgubbarna och skär dem i något grövre bitar. Lägg undan några [ Beror på hur många glas det ska bli ] bär till garnering . Mixa resten av jordgubbarna, citronsaft och kefir. Smaka av drinken med vaniljsocker, häll upp i glas och dekorera men en jordgubba vardera.
~

Lätt som en plätt.




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0