Liten KP-Träff. :3

Heei, Jag kom precis hem från en liten KP-Träff. Dom som hängde med var Fun, Avve, Avves Kusin Lovisa, Famps, Tifa och Såtis.
Vera och Hanna. Här har vi lilla Fanny med sin fina hatt. Också jag. 8'3

först möttes vi vid plattan klockan 1, Där stod vi och pratade en liten stund om var vi skulle gå. Sen gick vi runt i lite olika affärer som PunkShop och så, Efter ett tag så gick vi till Donken, Där satt väldigt länge och snackade, åt och bytte adresser till msn och bloggar, maha.~
L gömmer sig för kameran, L och lilla mobilen, L tar ett foto. :'3
När alla ätit sina glassar klar så gick vi och tittade i några andra affärer, Bland annat Buttericks och Godis affären vid bion. Vi snackade och skrattade men klockan tickade och Fanny, Vera och Hanna (Fun, Tifa och Såtis) var tvungna att gå.
Lovisa och Avve, Avve köpte fake snakebites. Massa lappar med adresser och massa hälsningar. :DD
Då Fortsatte Jag, Avve, Lovisa och L (Famps) att gå runt i affärer, Efter ett tag så gick vi in till nån konstig pryl affär. Vi hittade till Bad-Smik avdelningen där vi råkade spilla ut lite schampo, Avve fick nån tvål i näsan och det fanns en hemsk deo som luktade skit. 8'DD
Vi typ dog av skratt och L höll på med nån hårspray och hotade med och spruta den i ansiktet på oss, Och Avve hittade en massagesak som hon använde som vapen. Sen typ dog vi av skratt och jag var tvungen att gå hem. :D
Tack för en grym dag, Püss och kram skumbanan. <33

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0