BioMys. ~

Heei, Igår var jag på bio med Julia, Gissa vad vi såg? Maha, Vi kan säga såhär, Jag var med och Ja, Det var väldigt underligt, Knasigt. Jo såklart det var Alice in Wonderland eller Alice I Underlandet. Den var verkligen bra och jag tipsar er alla om att se den, Jag måste se den i 3D nån gång.
"Livet kommer snart att överraskande förändras för 19-åriga Alice Kingsley. En dag i trädgården följer hon efter en kanin och när han försvinner in i sitt kaninhål tittar Alice in där och faller. Hon faller länge och efter det så är ingenting sig likt. Vad Alice inte vet är att hon varit i Underlandet en gång förut som barn, men hon har inget minne av den händelsen. Vad som helst verkar kunna hända i det fantastiska Underlandet. Här möter hon nu en uppsjö av annorlunda och speciella invånare, som Hattmakaren, Filurkatten, den storrökande larven Absalom, den obehagliga Vita Drottningen och hennes ondskefulla äldre syster Hjärter Dam, den griniga härskarinnan av Underlandet."

Kommentarer
Postat av: Amirelena

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-04-05 @ 08:21:14
URL: http://amirelena.blogimagine.com

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0