SOMMARLOV.

Heei, jag har inte orkat blogga den senaste tiden, jag har haft så mycket på gång. Men nu kommer iallafall ett litet inlägg. Skolavslutningen var härlig, och sorglig.
Först så möttes vi på skolan allihopa, där läste jag och Emma upp våran dikt och gav våra presenter till Lotta, Helen och Magnus. De fick massa andra presenter också.
Sen fick vi varsin liten ängen på ett halsband.
(Foto: Emmas pappa?)
Vi fikade och sen åkte vi till kyrkan, massor av fina uppträdanden och så sjöng vi vår sång, Graduation.
(Foto: Emmas pappa?)
Sen fick vi våra läsårsbrev och Henning Mankells bok Eldens Gåta, andra boken i serien om Sofia.
Här sjunger lärarna 'Låt vägen komma dig till mötes' till oss.
(Foto: Emmas pappa?)
Det här är vid kyrkan, sista bilden på alla tillsammans.
Här är Vilma.
Efter det så åkte vi till Långa Raden och åt, där hade vi kul och skrattade mycket.
Sophie.
(Foto: Emmas pappa?)
Sedan så åkte vi hem till Johannes, där grillade vi och hade roligt, vi dygnade. Helt underbart.
Mitt på natten så gick vi ut och sate oss på bergen och sjön 'Jag sitter på ett berg'. Jag har fått så många underbara minnen med er, älskar er sjukt mycket. <3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0