Läger och sånt skit.

Hei, förlåt. Jag är sämst på att uppdatera, och sen skriver man ett låångt inlägg. Och det försvinner. FFUU. D:
Iallafall så var daglägret väldigt sämst, Tur bara att Max och Jacob lös upp mina och Emmas dagar där. men när vi inte var med dem i kiosken så snackade vi och läste, Jag läste ut Hennins Mankells "Eldens gåta" andra delen i serien om Sofia som  bor i Afrika, den fick jag föresten av mina fröknar på skolavslutningen. Första delen heter "Eldens hemlighet" och tredje delen "Eldens Vrede", den har jag beställt. Hoppas den kommer snart.
Igår började jag läsa på en bok av Jonas Gardell, Den heter "Jenny". Jag läste ut den igårkväll. Den är en bom alla borde läsa, den är sådär helt underbar och fullkomligt fantastisk bra skriven och totalt hemsk. Jag kommer att läsa den om och om igen, tills de tryckte orden faller från sidan av utmattning. Ni måste läsa "Jenny".
Jag frågade Emma om vi kunde se på Twilight kvällen igår med Vilma, Men jag glömde att ringa. Måste göra det idag och se om det går. :D
Bilder från daglägret kommer nog snart. <3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0