När man har tråkigt...

Hej, ja, när man har tråkigt och desperat söker någonting att göra så tycks man aldrig finna det, men vilket under när en gammalt test plötsligt poppar upp under näsan på en, haha. :D
Vad har du för bakgrund?
Svartvit bild på några som håller hand, ehem. <3

Ringsingnal?
K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix

Hur mycket batteri har du kvar?
56%

Vem ringde du senast? 
Julia

Vem ringde dig senast?
ICE

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Gullig ko [bild på ko] :D

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?

Sara

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Jag mena snygging. :P

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
Bra! :) <333

Vad står det i ditt första utkast?
Cazami (Namn till en novell)

Och ditt 5:e utkast?

-

Har du några sparade meddelanden?
Well ofc.

Har du något i utkorgen?
Ja. ._.

Vad är rekord på snake på din mobil?
Jag har inte Snake.

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Calle

Vad har du för kontakter som börjar på M?

Mackan
Mattias
Matts
Max
Max K
Moktar
Morfar
Mormor och morfar
Moster Anna

Hur många sms har du skickat, sammanlagt?
Min mobil har varit på ominstalation så det finns inte sparat. 

Vad står det i dina anteckningar?

Ätticka 12 procent
[En sak från Emma. <3]
[Mycket hemligt]
Hihi. :D
[Hemligt]
Till Alice. <33
Du är min sol när allt är som mörkast, du lyser upp min värld och påminner mig om varför jag ska fortsätta kämpa och leva. Du är min bästa vän, sen vi var små. Och jag hoppas på evig vänskap, älskar dig. Josefin.<3
[En dikt som jag har gjort som ni inte får läsa]
[Lite andra dikter]
Lite andra tråkiga saker som jag inte pallar skriva...
[Hemligt]

Kommentarer
Postat av: Krazch

Vad kul! <3

2010-07-06 @ 20:36:28
Postat av: Alice

Haha, tidsfördriv.

2010-07-07 @ 12:36:24
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0