Yeah, I've been to Jupiter, and I've fallen through the air



Hej, här får ni en bild på pepparkakshuset jag gjorde. Och uppmärksamma att jag har gjort det helt själv, det är alltså 100% hembakat. *Stolt* Okej okej. Jag vet att det är ett dass. Men, jag hade lite brist på ideer när jag gjorde ritningen, hehe. men kolla iallafall in "istapparna" jag gjorde av kristyr, gulligt vaah?


Jag tycker jag faktiskt är väldigt skillad, jag kan agera modell och fota samtidigt. Wooohoo!


Kolla också på en sista bilden, skaffade en modell. Haha. Redigeringen är totalt urusel. Men jag testade lite med texten. Och färgen blev sådär bara för att jag inte riktigt förstod mig på programmet. Haha. :)


Hoppas ni haft en bra dag. Pusshej.






© Kokosfröken

Kommentarer
Postat av: Kittie

Alltså jag måste verkligen gå på dass nu, kan jag låna?



*Nej, skojade bara. Men det var gulligt :'3*

2010-12-23 @ 08:57:52
URL: http://littlemissblablabla.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0