Why d'you wanna hurt me so bad?

Kvällen har spenderats framför, jag har designat bloggar. Både min egen och min kära Felicias blogg. Resultatet blev helt okej, fast det trasslade till sig med min header, texten blev helt fel. När jag skulle spara den så hände det någonting så att den backade och allt jag gjort försvann. Och det upptäckte jag först när jag laddat upp den och det var försent att fixa tillbaka, eftersom jag inte har oiginalbilden kvar. Men, orka bry sig. Jag blev iallafall nöjd med Felicias design. Först hade hon "Love", designen som man får med i början. Men jag fixade den till en lite rockigare och mer personlig stil. Nu kan jag ta det lugnt, om jag pallar så ska jag titta på 2012.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0