Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp

Hej, idag vaknade jag av att Julia ringde. Två timmar senare så var hon och jag på väg till Sickla, efter mycket spring fram och tillbaka när jag letade efter mobil, busskort och pengar. Men i Sickla var vi i några timmar, vi fikade och snackade. Och så gick vi runt i lite olika affärer och kollade. Men vi köpte typ inget. Alla pengar hade tagit slut när vi fikade, haha. Sen åkte vi hem till Julia och fortsatte snacka. Vi hade jättekul, och vi var lika flummiga som vanligt!
När hon skulle äta så gick jag hem. Så nu har jag precis ätit här hemma, snart ska vi nog dricka lite glögg och mumsa på pepparkakor. Förresten så kom mitt smink som jag har beställt idag. Happiface! :D

Kommentarer
Postat av: Kittie

Sv: Åh, tack. :3



Kjaam

2010-12-23 @ 20:39:24
URL: http://littlemissblablabla.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0