Toaletten spegeln, Jag har stirrat färdigt på den.

Kom precis hem från forum, har köpt två linnen och två par jeans. Och såklart lite julklappar. Men jag får ju inte avslöja vad jag köpte, hehe. Jag är iallafall helt slut. Jag stod i köket idag. Jag totalt dog. Det var sjukt varmt och massa ånga från diskmaskinen. Jag är helt trött i armarna efter att ha burit så myckt grejer. Man blir verkligen totalt matt, det kom brickor, tallrikar, bestick och massa grejer hela tiden. Och alla mobbar en, haha. Men vi fick iallafall en glass (som verkade vara gjord av kartong) och ett kokosboll när vi hade jobbat hela dan, och torkat alla bord. Det var så inte värt det!



Grrr! Tog och redigerade just bilden, snygga vampyrtänder va, haha?

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0