Och vem vet hur länge vi har varandra

Vid protesfabrikens stängsel - Håkan Hellström

Känner mig otroligt taskig. Jag uppdaterar totalt sämst. Och sidvisningar och unika besökare sjunker. Det är ju tråkigt. Eftersom jag älskar att få svara på gulliga kommentarer och att kolla in nya häftiga bloggar. Jag ska blogga mer i helgen. Men just nu så är det väldigt mycket med skolan och allt. Så jag har ingen ro att blogga, när jag borde sitta och plugga. Usch, vi har prov imorgon ochså. Matteprov. Jag kommer att dö! Haha, jag dör mycket nu för tiden alltså. Det är väl livet, I guess? Men...


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; NEJ verkligen nt har tagit den från weheartit ;) <33

2010-12-08 @ 20:11:34
URL: http://emmisworld.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0