I'll spread my wings and I'll learn how to fly

Breakaway - Kelly Clarkson

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men jag har inte orkat, haft ont i huvudet hela dagen. Det är sjukt jobbigt och jag är verkligen irriterad. Idag så såg vi på tusen gånger starkare med hela A-laget. Det var ganska kul. Trots att filmen var säms och att det var andra gången jag såg den. Men iallafall, jag ha ront i huvudet. Och så måste man gå ut och skotta, följderna blir att fingrarna typ trillar av och att man ligger halvdöd i en snödriva. Den ända tanken man har i huvudet är varm choklad. Och med den enda tanken så lyckas man släpa sig upp ur snön och in. Men icke, inte fanns det någon varm choklad inte. Så nu sitter jag här och är allmänt besviken och tjurig. Och alltför trött för att själv orka pallra mig upp till köket och fixa lite varm choklad.



En liten bläckskiss jag gjorde förut
.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0