All I want for chrismas is you

Kom just på att jag inte köpt en enda jävla julklapp, vanligtvis så brukar jag ha gjort julklappar till alla vid det här laget! Men nu har jag helt glömt bort det, jag har varit så upptagen med skolan och allt jävla skit som hör därtill. Jag har gjort en julklapp, det är iallafall tur. Men vanligtvis så brukar jag ha drejat en antal skålar och gjort några tavlor vi dethär laget. Men nu, totalt hjärnsläpp!

Idag så ska jag se om jag kanske kommer på någonting att göra, fast det blir en hemlighet. Man vet ju aldrig vilka som läser bloggen, och det blir ju tråkigt för dem om de ser var jag planerar att ge i julklapp, eller hur?

Men iallafall, har ni gjort eller köpt julklappar än?

(We❤it)

Kommentarer
Postat av: Izabella

Jag köpte idag. :)

2010-12-11 @ 19:04:28

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0