Twiligt-Nörd.

Ih, Det är inte kvar, Eclipse är snart här. :DD

 

Snart där. :3

 

Normala Personer: Litar på dina lokala meteorologer för en väderprognos.

Twilight Fans: Förlitar sig hellre på Alices framtida prognoser.

Normala Personer: Säger Oh my god (OMG).

Twilight Fans: Säger Oh my Jacob (OMJ). 

Normala personer: Går till en psykolog för att berätta om sina känslor. 

Twilight Fans: Vet att Jesper redan kan känna deras känslor utan att man säger något. 

Normala Personer: Säger håll käften annars ska jag visa dig hur man gör. 

Twilight
Fans: Säger håll käften annars ska jag be Volturi visa dig hur man gör. 

Normala Personer: Tror att alla vampyrer är som Dracula. 

Twilight Fans: Vet att mycket bättre och absolut älskar Cullen Vampyrer. 

Normala Personer: Skriker ”HJÄLP MIG NÅGON!” när de blir jagade. 

Twilight Fans: Skriker ”JACOB RÄDDA MIG!” när de blir jagade. 

Normala Personer: Blir nervösa/rädda när åskan går. 

Twilight Fans: Vet att Cullens spelar Baseball någonstans och att det troligen är Emmett som slår. 

Normala Personer: Skulle välja en solig plats att åka på semester till. 

Twilight Fans: Skulle åka till Forks i Washington direkt.

Kommentarer
Postat av: Louise.

Alltså. Lalala. Din lilla härmapa. c':

Men ja, det är fan sant det där med 'OME' Så du skrev lite fel. Ehe. '-'

2010-04-12 @ 15:04:17
Postat av: Kåkås

Hih, Maha. Du vet att jag är ond. >:D

Men, Jag har letat och letat efter den där.

Och så fanns det en annan också, Men den hittade jag inte. D:

2010-04-12 @ 19:54:58
URL: http://kokosfröken.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad töntigt, twilight suger verkligen.

2010-04-18 @ 19:44:17
Postat av: Alice

Ehe... No lifers.

2010-05-03 @ 16:05:57
URL: http://kokosfroken.blogg.se/
Postat av: Maria

Asso jag skrev den där.. -.-

Kul att ALLA kopierar........ -.-.-.-.-.-.-

asso det är lite B (:

2010-05-04 @ 14:15:28

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0