För jag vill veta om kärlek finns




© Kokosfröken

Bilder från olika tillfällen, bokehnhjärtat tog jag för någon vecka sedan. Och vattendropparna för några dagar sen.


Perfekt, precis när jag skulle träffa Julia så blommade min förkylning upp, igen! JAG BLIR GALEN, AARRRGH! ( hahaha :D )
Så idag har jag bara suttit och hållit på med min nya design. Jag har fortfarande en del kvar att göra. Men jag har kommit långt ändå. Jag tittade nyss klart på "Avatar", har inte så mycket att säga eftersom jag typ höll på med designen hela tiden. Det var sjukt svår att göra så att allt satt ihop och blev jämnt och hela skiten.

Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Grym bild! =D

2011-01-18 @ 17:51:18
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0