Feel the melody in the rhythm of the music around you

Just nu sitter jag och redigerar bilderna från helgen. På Felix dator, eftersom mitt ps inte funkar (fanfanfan). Men ibland är det så helt enkelt. Och ni får vänta, vilken jag är ledsen för. Men det finns inget jag kan göra. Jag sitter här och blir lite inspirerad av andra bloggar, många kör ju med såna där inlägg där man ska skriva om olika ämnen olika dagar. Nu ska jag göra så, fast med bilder. Ibland kanske jag får hjärnsläpp och hoppar över någon, men jag hoppas att det inte ska hända, jag hoppas också att ni tycker att det är en kul grej!

Klicka på länken så kommer du till inlägget. *smartapa* :D

1. En bild på dig själv.
2. En bild på någon i din familj.
3. En bild på en konstig tid i ditt liv.
4. En gammal bild på dig själv.
5. En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
6. En bild som du aldrig lagt upp.
7. En person som du saknar.
8. Någon i din släkt.
9. Någon du tycker är väldigt snäll.
10. En person du kan berätta allt för.
11. En bild på din vardag.
12. Du och någon klasskompis.
13. En bild som påminner dig om gamla tider.
14. En bild på dig själv.
15. En ovanlig bild.
16. En bild på din fritid.
17. En bild på en tid du saknar.
18. En bild från i somras.
19. En bild som gör dig glad.
20. En person som alltid gör dig glad.
21. En bild som du alltid skrattar åt.
22. En bild på något vackert
23. En tokig bild.
24. Den nyaste bilden på dig själv.
25. Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0