Jag dör.

Hej. owo
Jag är sjuk. Höhö, jag kommer att dödödödödödödö. Eller alltså. Jag har ont i halsen och låter som en intevetjag.
Ni är underbara och jättesöta allihopa.
Mina tjejor. <3
Jag är som vanligt väldigt ful. Men man får väl bjuda på sig själv lite ibland.
Bilden är tagen av Kasper (?), och den kommer från Emms blogg.
Säkert – Vi kommer att dö samtidigt
Lars Winnerbäck – Farväl Jupiter
Laleh – Roses
Amanda Jenssen – Autopilot
Laleh – Bjurö klubb
Håkan Hellström – Den Fulaste Flickan I Världen
Lars Winnerbäck – Kom ihåg mig
Håkan Hellström – För Sent För Edelweiss
Ganska mycket Fagnes här.

Kommentarer
Postat av: fagnes

Jag saknar dig helt jättemycket. Och du är vacker, lalala.

2010-09-05 @ 13:47:41
URL: http://jubelidiot.devote.se
Postat av: Alice

Jag saknar dig något otroligt. Du är vackrast.

<3

2010-09-05 @ 18:46:40
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0