Förlåtförlåtförlåt

Förlåt. Jag hr inte bloggat på sjukt länge. Plus att jag har haft nått krångel med bloggen, plötsligt stod det att man måste logga in för att se den. Jag vet inte vad som händer. Men iallafall så ska jag bättra mig.
Jag lovar att jag ska göra i alla fall ett inlägg varje dag. Looovar.

I Finland hade vi hade otroligt kul, med morgondopp varenda dag och massor med god mat. Mitt kamerabatteri tog slut alldeles för fort, efter nästan 500 bilder bara. Och såklart hade jag glömt laddare. Men jag fick iallafall låna Samuels systemkamera (Helt underbar kamera. <3). Han ska skicka bilderna till mig snart hoppas jag. c:
Men lite bilder kan jag i alla fall lägga upp.



















Kommentarer
Postat av: vagnes

Du tar så vackra bilder.

2010-09-05 @ 13:45:44
URL: http://jubelidiot.devote.se
Postat av: Alice

Tack så väldigt mycket.

2010-09-05 @ 18:47:30
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0