Klanttant

Haha, idag blev allt knasigt, fast det blev ändå ganska bra! :D

När jag och Sophie kom till Sergel så fanns det bara typ tio platser kvar på Inception. Och när vi stod i kön så sjönk den siffran hastigt och tillslut fanns inga patser kvar. Vi bestämmde oss för att titta på Tusen Gånger Starkare istället. Men det blev inte bara knasigt för oss. I kön träffade vi Ida och Lisa, som också skulle på Inception.

Efter ett tag så fick jag ett sms från Ida där hon frågade vilken salong Inception var i, de hade tydligen fått biljetter till The Social Network istället för Inception. Klantiga SF alltså!

Men jag är ändå ganska nöjd, Tusen Gånger Starkare var riktigt bra. Boken är såklart mycket bättre, men jag tycker ändå att känslan i filmen var riktigt härlig! Man rycks verkligen med, precis som i boken. Så det var bra!

Klantkramar. <3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0