Umg, I'm 13. :D

Heei, Yepp. Nu är man tonåring. :3
Lite bilder och sånt från helgen. ~
Supersnurrigduperkattåsumcupcakerandignagelhjärtstjärnaochsmileynagelsak. :D
Och så gjorde jag cupcakes till min födelsedag. C:
Dom blev jättegoda, Jag använde fokis glasyr-recept. :3
Men, Iallafall. Åter till Min födelsedag.
Det jag fick var:
En Bamboo, Ritplatta. Nya modellen. :D
Photoshop Elements 8.0
En Puma Parfym. o.o
En Bok, "Virka Amigurimi"
En CD-Bok, "Innan Jag dör"
Pengar, Massor av pengar. :3
Tieep Två miljoner Biokort, Som alltid. ~
Enn påskägg fullt med godis.
En Tur med SkyView, Den där saken på Globen. ^^
Och lite annat åsum stuff. :3

DAGENS LÅTAR ÄR...
Fireflies - OwlCity
Yiruma - River Flows In You
Katy Perry - Thinking Of You

Kommentarer
Postat av: amelia

haha, fett coola naglar! :)

2010-04-02 @ 17:14:56
URL: http://purplesugar.blogg.se/
Postat av: Kåkås.

Ih, Tack. :D

2010-04-02 @ 20:29:36
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0