And I would have stayed up with you all night

Jag har nyss tittat på det tolfte avnittet av "Bert" idag. Det tolfte och sista avsnittet. Hur kan man inte älska "Bert"? Det är så charmit och roligt helt enkelt.

Nu kanske du undrar hur jag har kunnat titta på så många avsnitt, men det ska jag förklara nu. Som jag skrivit tidigare så har jag väldigt ont i huvudet och känner mig sjuk. Men jag kommer iallafall till skolan imorgon. Kanske är några böcker eller någonting som ska hämtas hem på lovet. Eller så är det där min mystiskt försvunna mössa ligger, måste kollas upp!

Förutom att ha kollat på "Bert" så har jag städat mitt rum. Dammsugit och satt upp lite underbara ljusslingor. Ser nästan ut som om det ligger iskristaller spridda över mitt skrivbord. Har inte överladdnings sladden till min kamera så ni får tyvärr inget foto. Men jag kan säga att det är väldigt fint iallafall.

Ikväll så ska vi äta sushi. (y)
Min favoriträtt, men just nu så sitter jag bara och beundrar mitt nystädade rum, haha.

Har ni julstädat och pyntat ordentligt ännu?

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0