The truth is hiding in your eyes, and it's hanging on your tongue

Twilight

Stephenie Meyer skriver egentligen inte så jättebra, hon är överskattad. Men jag har ändå fasnat för twilight. Trots att det var väldigt länge sedan jag läste böckerna, borde nog läsa dem igen. Det är nostalgi. De är bra på svenska, javisst. Men på engelska är de absolut bäst! Jag rekommenderar den. Hela serien är lättläst och väldigt mysig att läsa.

Känner mig väligt Twilight inspirerad idag, hihi.



Jag tog fotot på Samuels händer för några dagar sen. Jag såg en korg med äpplen och ba: "Shit, twilight! :o"
Haha, det var inte ett seriöst foto, mer som en kul grej. Men när jag sen hade redigerat det så tyckte jag att jag lika gärna kunde lägga upp det här och se var ni tyckte. Så... Vad tycks?



© Kokosfröken

Kommentarer
Postat av: Toph

Jag trodde det var den riktiga bilden. o.o

2011-01-05 @ 21:20:03
URL: http://nerdistheword.blogg.se/
Postat av: Toph

Sv:sv; Åh tacktack själv du!

2011-01-05 @ 22:07:55
URL: http://nerdistheword.blogg.se/
Postat av: lovis

Seriöst, jag har sagt det förut men säger det igen: Twilight äger bara, så är det.

Liksom det är så fint vacker underbart bäst hihuuhihii <3<333<33<33



Överskattat, okej kanske - men vad är inte det nuförtiden? Hö.



OHYEAH I MADE YOUR DAY.

2011-01-05 @ 23:40:36
URL: http://minustre.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0