Living on a prayer

Jag är med och tävlar HÄR, mitt bidrag är egentligen inget speciellt. Och utan redigering så blir det lite tråkigt. Du får nöja dig med en så liten bild, hittar inte originalen. Jag tog den på sommaren 2010, i juli tror jag. Jag och min familj var ute och seglade. Jag såg fiskmåsen stå på stolt längst uppe på klippan, men det var inte den som först fångade min uppmärksamhet. Det var det otroligt vackra målnet ovanför, visst ser det lite ut som en fågel. Tillsammans blev fiskmåsen och fågelmålnet ganska häftiga. (Den är tagen med min gamla kompaktkamera.)





Kommentarer
Postat av: M A T I L D A' FOTO

Vad roligt att du är med :)

2011-01-28 @ 21:08:17
URL: http://matildajjansson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0