This is real

Jag kom nyss in, har varit ute och promenerat lite. Det är faktiskt riktigt fint väder, klarblå himmel och skinande sol. Men det är fullkomligt svinkallt! Jag frös fingrarna av mig tror jag, speciellt eftersom jag stod i flera minuter och fotade, utan vantar! Jag ångrar mig verkligen att jag inte hade tagit med mig vantarna... Mina händer är astorra och  jag kan typ inte röra på fingrarna. Självkalrt så ska mascaran rinna asmycket, och snart kommer Samuel, Johannes och alla de andra! Vi ska ha något slags gemensam släktfest. Inte för att det kommer så mycket släkt. Men vettefan. O mjag orkar så lägger jag anske upp några bilder. Haha, lat som jag är så är det en stor bedrift.


Kommentarer
Postat av: mickis

Fina bilder (:

2011-02-12 @ 13:37:16
URL: http://kickmicki.blogg.se/
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Gud vad söt du är.

Och du tar väldigt vackra bilder.

2011-02-12 @ 19:52:58
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0