Let the rain was away all the pain from yesterday.

Wooha, jag måste vara världens sämsta bloggare... Tänkte blogga igår, men sen så blev det hel kaaaoooos. Haha, nej. Men jag shoppade lite efter skolan. Nya snygga Converse.  Efter det så va rjag med Julia, vi åkte till Orminge osv...
Och så sov över hos henne också. Seriöst världens härligaste tjej! Idag så har jag inte gjort så mycekt, vi gick upp väldigt sent, och sen drog jag och Julia ut på en joggingtur. Nu ska jag försöka ta itu med alla läxor skulle jag tro.
Julia sötnos, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Har frågestund på bloggen :)<33

2011-04-09 @ 17:26:33
URL: http://ebbavagar.bloggplatsen.se

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0