Her Morning Elegance

And She fights for her life
As she puts on her coat
And she fights for her life on the train
She looks at the rain
As it pours
And she fights for her life
Where people are pleasently strange
And counting the change
And She goes...
Nobody knows


Her Morning Elegance - Oren Lavie




En randig himel nu på morgonkvisten, det tyckte jag var värt att föreviga.


Jag har sovmorgon till 10:30 idag. Underbart. <3

9:25 ska jag gå ner till tunnelbanan, sen ska jag ta busssen från slussen till skolan.
Det är en ganska jobbigt dag idag. Tråkiga lektioner och långa raster. Usch.

Men annars mår jag ganska bra, nja sådär.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0