BÄSTASTE MADDE OCH KAROLIN

Hej, jag har inte haft någon internet i helgen. Nu äntligen så kom det tillbaka, är fett glad :D

I helgen har jag varit med Madde och Karolin, mina bästa och finsate skånska tjejer. <3

Vi har shoppat kläder, och gått runt i affärer i timmar, vi har skrattar och pratat och haft riktigt kul.

Värt att minnas, i lördags kväll så gick jag och Karolin ner till ett fik och tog oss en varsin chai latte (Min nya favorit. <3) och dammsugare, kokosboll och syltkaka. Super mysigt.

Sen har vi suttit och snackat och messat med folk, hihihi. c:
Vi har gått promenader och haft det allmänt bäst. :’D

Sen ha rjag varit med Samuel och Johannes också, hihihi. När vi nte hade något internet så lekte vi md photo booth. :P




Samuel och Jag



Samuel och Jag



Samuel, Felix, Karolin och Jag. :P



Karolin och Jag, cp bild på mig. :P



Sötaste Karolin, och jag som gömmer min bakom hennes hår. <3



Finaste Karolin och jag. <33



BÄSTASTE MADDE, KARRO OCH JAG. <3

Kommentarer
Postat av: karolin <3

awwe, du är ily (LL)

2010-09-27 @ 22:46:04
Postat av: Alice

Puss babe. <3

2010-09-28 @ 12:19:50
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0