Don't tell me it's not worth fightin' for


(Inspiration)

Du lämnade mig kvar i regnet och löven som föll.

Jag saknar doften av hav,
och doften av jasmin.
Jag saknar doften av sommarkvällar,
och doften av våra andetag.

Jag saknar ljudet av fågelsång,
och ljudet av vågsvall.
Jag saknar ljudet av syrsor,
och ljudet av våra hjärtslag.

Jag saknar våran tillit.
När vi pratade och lät våra röster flätas ihop.
Jag saknar våran tillit.
När vi såg på varandra och lät tystnaden prata.

Jag saknar sommaren.
Jag saknar kärleken.
Jag saknar livet.

Du lämnade mig kvar i regnet och löven som föll.

Kommentarer
Postat av: Rufus

Har du skrivit det där?!

2010-11-11 @ 22:06:24
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0