Sweden again

Hej, nu är jag i Sverige igen!
Jag sitter framför datan, drunknar i pappersnäsdukar och hostar. Jag blev sjuk efter några dagar i El Sokhna. Väldigt tråkigt. Men jag mådde iallafall bra när vi var i Kairo vilket var tur!

Min kamera gick sönder när vi var i Kairo, jag vat inte hur. Men plötsligt så funkade den inte. Nått fel med linsen. Så jag har bara några hemska mobilmilder från stranden och de härliga poolerna i El Sokhna, och så ska jag försöka få Samuel att skicka lite bilder som jag tog på hans systemkamera. Får se hur det går. Bilder kommer nog snart. Jag kanske orkar redigera dem nu när jag är sjuk. Kanske inte. Men dom kommer snart iallafall! Och då ska jag berätta mer om resan också.

Förlåt för att jag inte har bloggat nått, men det gick inte att få tag på någon dator i Egypten.

Tack för att ni fortsätter besöka min blogg, puss.


(Bild tagen av mig i våras, redigerad av mig nu)

Kommentarer
Postat av: Alva

svar: Det var Ebbas pappas men jag tror det var en nikon D200 men kom inte ihåg.. :) <3

2010-11-08 @ 16:19:58
URL: http://kassandraochalva.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0