Allt.

Hei, som vanligt har jag haft fullt upp, ursäktar.
Men ja vad ska man göra?
I helgen var jag på Sky View på Globen, riktigt cool upplevelse.
Min kamera gick också sönder, så jag fick en ny. Det är lite mindre och svart och helt jättefin. :D
_________________________________________________________

Igår så var jag på Grönan med klassen , tog tyvärr inga bilder. Men det var grymt kul, vi åkte Extrem, Tilt, Flygande mattan, Lustiga huset, Pop expressen, kärlekstunneln, Blå tåget, Jetline och spökhuset, Insane krånglade och vi glömde radiobilarna. Men annars var det jättebra.
________________________________________________________
Imorgon är det skolavslutning, iiih. :D



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0