This empty laughter has no reason.

Förlåt ingen för att jag är så dålig på att uppdatera, men idag så har jag praoat och inte haft tillgång till någon dator förens nu. Och då blir det som det blir helt enkelt.

Jag praoade på min gamla skolan, på förskolan. Det var sjukt jobbigt. Alla barn klängde på en och ville att man skulle rita teckningar, sitta brevid dem och hjälpa dem med allt möjligt. Man blir alldeless matt. Jag och Emma tog en kopp te och slappnade av i några minuter när de var ute i snön. Men sen kom de in igen, och då vart det kaos.

Efter praoen stack jag och Emma til Orminge och köpte en påse polly, vi tyckte att vi förkänade det när vi hade jobbat så mycket med barnen. Men sen åkte vi hem.

Jag är verkligen jättetrött. Har just gjort lite läxa. Borde egentligen hålla på med läxa nu också. Men jag orkar bara inte. Puuh.



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0