I just can't throw my love away

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik. Jag känner mig nästan lite sjuk, vet inte. Ont i huvudet har jag iallafall.
Idag var det skola som vanligt. Men på måndag ska hela A-laget åka tillHenriksdalsbadet. Och på tisdag är det skolavslutning. Så idag var den sista dagen med vanliga lektioer. Tjaa, vanliga och vanliga. På spanskan gjorde vi julkort och på svenskan så satt vi bara vid facebook, haha. Men jag är iallafall glad. Jag har precis beställt hem massa smink, det kommer nog efter jul. Härligt!

Jag gjorde nyss en liten glädjedans eftersom jag hittade en låt trån Tusen Gånger Starkare på spotify. I love it.

Little Boy - Little Girl

Nu är jag snäll mot er som inte har spotify. :D


Kommentarer
Postat av: Izabella

Jag älskar den där låten. :D och vad snygg designen blev.

2010-12-17 @ 17:38:21
Postat av: Alice

Ja, det är så grym. Och tack. Håller fortfarande på. Jag kan inte bestämma mig hur jag ska ha det.

2010-12-17 @ 23:13:25
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0