And even though the battle was won, I feel like we lost it

Världens bästa dag idag alltså!

Idag fick jag min älskade systemkamera, min finfinfina Canon EOS 500D. Imorgon ska jag testa den för fösrta gången, just nu ligger batteriet och laddar och jag är riktigt peppad. Det ska bli riktigt spännande att ta de första korten!

Bästa julen på länge, vi hade det riktigt mysigt. Vi var hon mormor och morfar i Uppsala, tillsammans med kusinerna, moster, morbror och company. Mormor stod som vanligt för maten, och jag kan ju bara säga att det inte var en hungrig människa efter hennes mat. Först så var det lunch, och på kvällen så åt vi middag. Och efter det tre efterrätter.

När alla sitter där och är riktigt proppmätta. Så ser hon sorgset på oss och säger "Ja, jag har bara två sorters kakor till kaffet." Alla börjar asgarva. Haha, gulligaste mormorn alltså. Men så småningon så åkte vi iallafall hem. Efter massor av knäck, en alladin ask och några praliner.

Mysigaste julen, hoppas ni haft en underbar dag ni också!





© Kokosfröken

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0