En [FIN] Rubrik

Heei, Nu är jag här igen.
Jag var sjuk i helgen, känner mig fortfarande lite kraslig. Men det bättrar sig.
Nu ville jag bara säga grattis till Agnes på 17 årsdagen (Som förvisso var igår. :3) Menmen.


Ja, Här är då min fullkomligt sämsta present, hata mig om du vill. ~

Dagens låtar är:

Maria Mena – Dear I hyllning till Agnes måste ni lyssna på den. <3
Suzanne Vega – Luka Och Donkeyboy – Ambitions är båda två Idas förslag. :D

The Verve – The Drugs Don't Work En gammal härlig klassiker som jag hade glömt bort, men som sagt.
Det som göms i snö kommer upp i tö. ~


Tidigare idag så hjälpte jag brorsan med att fixa ett klipp när han spelar gitarr, vi la upp det på youtube. :>
Och ni får gärna kolla om ni är lite nyfikna.

Purebullcrap's Hotel California Solo Cover



Ha det coolers. x'D


Kommentarer
Postat av: Lottischen

DonkeyBoy ambitions är sjukt bra!

2010-05-01 @ 08:48:25
URL: http://lottatuggummi.webs.com
Postat av: Alice

Jo, jag vet.

Den är skön. :DD

2010-05-01 @ 11:39:39
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0