Älsklingar i snön. <3

Heei, Jag kom hem från Åre i söndags, Nu kom jag på att jag inte skrivit om det.
Ni får några bilder också och hälsningar.
Jag och Jossan               Nej men,                                                      Ibland blir Jossan
blir sådär mysigt       Där är ju lilla jag.                IGEN. xD                   sådär... galen. <3
knasiga när vi
sitter tillsammans
i liften. <3


Min KnasGulle. <3               :D                      Hei på dig. :'>       CiviSara och JoseFin.
Jossan tror att        CiviSara är sötig i solen. :D          Klick                  JoseFin Älskling.<3
det låter "Nyyt"
när man trycker
på en björns nos.
:DD
Det var underbart att åka skidor igen.
Sådär mer roligt än man minns det,
Sebbes                    Och en sista bild.              Fast det berodde nog på att Jossan var där.
Heting                             <3                                                       <3
Byxor.
:D

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR! :D

Namn:
Kom ihåg?

Din fina E-postadress: (som bara jag ser)

Din söta Bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0